Forum Gildia Medieval Strona Główna Gildia Medieval
Medieval
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Umiejetnosci

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Gildia Medieval Strona Główna -> Wszystko o grze helbreath
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MegicMan
Administrator



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:20, 23 Gru 2007    Temat postu: Umiejetnosci

Oto spis dostępnych umiejętności (skills). Jedne z nich, są znane każdej postaci, już od początku, inne zaś trzeba się nauczyć z manuali lub za pomocą specjalnych mikstur. Możemy je znaleźć w Blacksmith oraz Shop. Rozwija się je poprzez trening. To znaczy, im więcej i częściej daną umiejętność używamy, tym bardziej się ona rozwija, lecz coraz trudniej jest zdobyć kolejne procenty. np.: każde trafienie długim mieczem rozwija skill Long Sword. Jest także, specjalny wzór wg którego, można obliczyć ile razy należy trafić wroga, aby skill podskoczył o jeden. Jeśli, posiada się dany skill poniżej 50% to wzór ten, wygląda następująco:

Następny procent = aktualny procent + 1

Zaś, gdy umiejętność, posiadamy powyżej 50% to wzór ten dyrastycznie się zmienia.

Następny prosent = (aktualny procent * aktualny procent) / 10

Jak widać dojście do 50% jest bardzo proste, lecz awansowanie powyżej jest dla niektórych umiejętności wyjątkowo trudne. Tak na przykład przejście z 99% na 100% w wybranym skillu wymaga 980 udanych prób.

Mining - Umiejętność kopania skał które można sprzedawać kowalom.

Fishing - Umiejętność polegająca na łowieniu ryb , można również złowić inne rzeczy które pływają sobie w wodzie.
Minimalne wymagania 50 dex.

Magic Resistance - Odporność na magię.
Minimalne wymagania 50 level.

Magic - Umiejętność po części odpowiadająca za casting probability, a także za różnorodność potworów tworzonych za pomocą czaru Summon Creature.
Minimalne wymagania 50 mag.

Hand Attack - Umiejętność polegająca na walce w ręcz.
Minimalne wymagania 50 str.

Archery - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się łukiem.
Minimalne wymagania 50 dex.

Short Sword - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się krótkimi mieczami.
Minimalne wymagania 50 dex.

Long Sword - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się długimi mieczami.
Minimalne wymagania 50 str.

Fencing - szermierka świetna dla magów ma duży zasięg i szybkość niestety obrażenia zadawane tą bronią nie są zbyt wielkie.
Minimalne wymagania 50 dex.

Axe Attack - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się toporami.
Minimalne wymagania 50 str.

Shield - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się tarczą która zwiększa naszą obronę.
Minimalne wymagania 50 dex.

Alchemy - umiejętność polegająca na ?gotowaniu? różnych potów takich jak Big Healh Potion czy Invisibility Potion. Przy użyciu części z zabitych potworów.
Minimalne wymagania 50 int.

Manufacturing - Umiejętność polegająca na wytwarzaniu dzięki skałką broni i pancerzy z polepszonymi statystykami.
minimalne wymagania 50 str.

Hammer - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się młotami dodatkowym atutem tych broni jest możliwość zdjęcia części zbroi z przeciwnika.
minimalne wymagania to 50 str.

Pretend Corpse - Umiejętność polegająca na udawaniu własnej śmierci. Podczas używania umiejętności obrażenia zadać można tylko za pomocą magii.
minimalne wymagania 50 dex.

Staff Attack - Umiejętność polegająca na posługiwaniu się wandem pomocna dla maga któremu skończy się mana.
Minimalne wymagania 50 int.

Poison Resistance - Odporność na truciznę.
Minimalne wymagania 50 vit.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Gildia Medieval Strona Główna -> Wszystko o grze helbreath Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin